Buitenlandstage! - Reisverslagen van Georgette Aleva - WaarBenJij.nu Buitenlandstage! - Reisverslagen van Georgette Aleva - WaarBenJij.nu

Buitenlandstage!

Hallo allemaal!

Dit is mijn reisblog van mijn periode in Nice! Ik verblijf daar in de buurt in een gastgezin en volg overdag een cursus Frans om mijn taalkennis daarvan te verbeteren.

Van 8 september tot en met 14 december zal ik daar zitten. In die periode schrijf ik al mijn belevenissen hier, zowel in het Nederlands als in het Frans!
Daarnaast ben ik natuurlijk op Facebook te volgen! ;)

Heel veel plezier!

Groetjes,

Georgette

Recente Reisverslagen:

14 December 2013

Au revoir Nice, bonjour Zwolle!

13 December 2013

J'ai mon certificat! :D

08 December 2013

Encore deux semaines à Nice...

26 November 2013

Nice, Paris et beaucoup de surprises! :D

20 Oktober 2013

St.Tropez, Cannes, Monaco et plein d'autre choses
Georgette

Hallo iedereen! Bijna is het zover: dan ga ik naar het buitenland om 3,5 maand een cursus Frans te volgen. Deze reis die ik zal maken, is voor mijn studie. Ik studeer aan de Hogeschool Windesheim om docent Frans te worden op een middelbare school. Voor deze opleiding ga ik naar het buitenland om mijn Franse kennis te verbeteren. Mijn bestemming is Nice, Zuid-Frankrijk! Ik ga daar in de buurt logeren bij een gastgezin en overdag een cursus volgen, waarbij verschillende taalonderdelen aan bod komen. Denk aan lezen, luisteren, schrijven, grammatica en natuurlijk spreken. Ik vertek op 8 september en blijf daar tot 14 december. In deze tijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar! Het doel is natuurlijk om het Frans te verbeteren, dus ik zal mijn stukken ook in het Frans schrijven. Ik wens jullie heel veel plezier met het lezen van mijn blogs! Groetjes, Georgette

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11126

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 14 December 2013

Buitenlandstage!

Landen bezocht: